for ref!!!...
| |
indi | Date: Thursday, 10.01.2013, 15:23 | Message# 1 |
dad!!!
Group: Admin.
Message: 239
awards: 0
Reputation: 32766
Status:
| /bind f4 "chat /ref stopvote;" /bind kp_7 "chat /ref switchteam 1team name;" /bind kp_8 "chat /ref switchteam 2team name;" /bind kp_5 "chat /ref switchteam 0team name;" /bind kp_0 "chat /ref setcmdr name;" /bind kp_3 "chat /ref destroy;"
you can change button if you wish!
/bind ] "chat #game_serverstatus#"
/bind * "vc 7 4"
|
|
| |
indi | Date: Tuesday, 30.04.2013, 11:16 | Message# 2 |
dad!!!
Group: Admin.
Message: 239
awards: 0
Reputation: 32766
Status:
| REF PYTHON commands
(rus) Как работает в целом: ref python object.givestate(magshield,-1); - например, вот команда, дает магшилд неограниченный по времени Вместо object подставляет то, на что хотим воздействовать. Варианты: #name# - воздействие на СЕБЯ: ref python #name#.givestate(magshield,-1); никнейм - воздействие на чела с этим никнеймом: ref python unimax.givestate(magshield,-1); team1,team2 и т.п. - воздействие на соответствующую команду: ref python team1.givestate(magshield,-1); all - дать вообще всем кто на сервере: ref python all.givestate(magshield,-1);
//почти неубиваемость ref python #name#.givestate(magshield,-1); ref python #name#.givestate(infirmary_heal,-1); ref python #name#.givestate(human_potion,-1); ref python #name#.givestate(divine_might,-1)
//релок ref python #name#.teleport(home)
//адреналин ref python #name#.givestate(adrenaline,1000000)
//Электричество ref python #name#.givestate(electrify,1000000)
//полный список стейтов для givestate() получать вот так ref python statelist
//смена юнита на бегемота. Тима при этом не меняется - то есть, может быть например хумский бегемот с элеткробаффом! Соответственно, вместо beast_behemoth можно использовать, например, human_catapult, npc_chiprel и т.п. ref python #name#.changeunit(beast_behemoth)
//снять все баффы и вообще все эффекты (например, сторм шилд так тоже снимется) ref python #name#.removeallstates()
//телепорт в точку 100-100. В принципе, если приноровиться, можно умело спавниться куда надо на картах. Однако, лично мне на глаз слабо определить,куда ведут те или иные координаты ref python #name#.teleport(100|100) //кстати, можно портануть и всю тиму, например. Правда, следует учитывать, что они все тогда будут застаканы друг в друге ref python team1.teleport(100|100)
//дать денег ЮНИТУ ref python #name#.givemoney(35500) //дать денег всем юнитам ref python all.givemoney(35500)
//дать 10к камня комманде 1 ref python team1.giveresource(stone,10000) //соответственно, 10к голда ref python team1.giveresource(gold,10000)
//Убить, воскресить, кикнуть, замутить. Кстати, воскресить, убить, кикнуть, замутить всю команду(или вообще всех) нельзя. Только по одному ref python #name#.slay() ref python #name#.revive() ref python #name#.kick() ref python #name#.mute() ref python #name#.unmute() ref python #name#.heal()
//перекинуться в команду 1. Кстати, особенность: эта команда не игнорирует запрет на время перехода из команды в команду. То есть, придется ждать 30 секунд, чтоб перекинуться снова ref python #name#.switchteam(1)
//С этой командой не разобрался //по идее, должа выдавать итем и класть ITEM в слот X в количестве Y, но реально она кажется не работает по ходу ref python #name#.giveitem(ITEM,X,Y) //есть еще команда вот такая, она по описанию должна выводить список доступных итемов для предыдущей команды. Но она ничего не выводит ref python itemlist
/ref python #name#.givestate(bloodlust,-1)
darkaura bloodlust lightaura dragonflyaura butterflyaura
|
|
| |
indi | Date: Friday, 17.05.2013, 00:26 | Message# 3 |
dad!!!
Group: Admin.
Message: 239
awards: 0
Reputation: 32766
Status:
| (eng) how work?!
ref python object.givestate(magshield,-1); - for example, here is a command gives magshield unlimited Instead object exposes what we want to influence. Options: #name# - impact on: ref python #name#.givestate(magshield,-1); nick impact on the forehead with this nickname: ref python unimax.givestate(magshield,-1); team1,team2 etc. - the impact of the appropriate command: ref python team1.givestate(magshield,-1); all - give everyone who is on the server: ref python all.givestate(magshield,-1);
//almost неубиваемость ref python #name#.givestate(magshield,-1); ref python #name#.givestate(infirmary_heal,-1); ref python #name#.givestate(human_potion,-1); ref python #name#.givestate(divine_might,-1)
//релок ref python #name#.teleport(home)
//adrenalin ref python #name#.givestate(adrenaline,1000000)
//Electricity ref python #name#.givestate(electrify,1000000)
//the full list of стейтов for givestate() get like this ref python statelist
//change unit at the Behemoth. Tim remains the same - that is, may be, for example хумский Behemoth with electrobuff! Accordingly, instead of beast_behemoth can be used, for example, human_catapult, npc_chiprel etc. ref python #name#.changeunit(beast_behemoth)
//remove all buffs and all the effects (e.g., storm shield so, too, comes off) ref python #name#.removeallstates()
//teleport in point 100-100. In principle, if you adapt, you can skillfully spawn where necessary on the cards. However, personally to me in the eye poorly determine where are those or other coordinates ref python #name#.teleport(100|100) //by the way, you can teleport and all Tim, for example. However, it should be borne in mind that they all will then be in each other ref python team1.teleport(100|100)
//give money UNIT ref python #name#.givemoney(35500) //give money to all units ref python all.givemoney(35500)
//give 10K stone part 1 ref python team1.giveresource(stone,10000) //10K gold ref python team1.giveresource(gold,10000)
//Kill, raise up, kick', stir up. By the way, raise him, kill, kicks, stir up the entire team(or even all) impossible. Only one ref python #name#.slay() ref python #name#.revive() ref python #name#.kick() ref python #name#.mute() ref python #name#.unmute() ref python #name#.heal()
//go command 1. By the way, feature: this command does not ignore the ban during the transition from team to team. That is, have to wait 30 seconds to spill over again ref python #name#.switchteam(1)
//With this command not understood //on idea, should issue итем and put the ITEM in slot X number of Y, but it actually seems not to work on the go ref python #name#.giveitem(ITEM,X,Y) //there is still a command like this it on the description should display a list of available items for the previous command. But it does not output anything ref python itemlist
/ref python #name#.givestate(bloodlust,-1)
darkaura bloodlust lightaura dragonflyaura butterflyaura
|
|
| |
indi | Date: Thursday, 05.09.2013, 00:48 | Message# 4 |
dad!!!
Group: Admin.
Message: 239
awards: 0
Reputation: 32766
Status:
| validStates=['adrenaline','barbequed','beast_camouflage','beast_immolate','beast_protect','beast_shield','beast_staminaregen','beast_tracking','electrify ','fire_shield','human_potion','imobilize','infirmary_heal','magshield','magtowershield','object_fire','officer','officerarea','poisoned','p ulsed','rabid','snare','spire_healstructures']
validItems=['ammo_box','arrow_tower_weapon','ballista_weapon','barrel_explode','beast_arcana','beast_behemoth','beast_behemoth_melee','beast_camouflage' ,'beast_charmshrine','beast_entropy_shrine','beast_entropy_spire','beast_entropy1','beast_entropy1b','beast_entropy3','beast_fire_shield','b east_fire_shrine','beast_fire_spire','beast_fire_spire_weapon','beast_fire_trap','beast_fire1','beast_fire2','beast_fire3','beast_gateway',' beast_heal','beast_immolate','beast_lair','beast_lair2','beast_lair3','beast_mana_stone','beast_medic','beast_medic_melee','beast_nexus','be ast_poison','beast_predator','beast_predator_melee','beast_protect','beast_rabid','beast_recharge','beast_revive','beast_sanctuary','beast_s cavenger','beast_scavenger_melee','beast_shield','beast_snare','beast_spire','beast_stalker','beast_stalker_melee','beast_stamina_boost','be ast_strata_shrine','beast_strata_spire','beast_strata1','beast_strata2','beast_strata3','beast_sublair','beast_summoner','beast_summoner_wea pon','beast_tracking_sense','beast_vampire','beast_worker','catapult_weapon','chem_tower_weapon','dyn_barrel','dyn_column','dyn_crate','dyn_ crate_box_plain','dyn_crate_open_peaches','dyn_crate_open_plain','dyn_crate_rect_plain','dyn_ladder','dyn_plank_long','dyn_plank_short','dyn _wood_panel','elec_tower_weapon','foundry','gold_mine','goodiebag','human_adrenaline','human_ammo_pack','human_arrow_tower','human_arsenal', 'human_ballista','human_bow','human_catapult','human_chemical_factory','human_chemical_tower','human_coilrifle','human_crossbow','human_demo _pack','human_discharger','human_electric_factory','human_electric_tower','human_electrify','human_fluxgun','human_garrison','human_heal','h uman_imobilizer','human_incinerator','human_landmine','human_launcher','human_legionnaire','human_legionnaire_melee','human_magnetic_factory ','human_magnetic_shield','human_magnetic_tower','human_medic','human_medic_melee','human_medkit','human_monastery','human_mortar','human_mo rtar','human_motion_sensor','human_nomad','human_nomad_melee','human_potion','human_pulsegun','human_relocater','human_relocater_trigger','h uman_repeater','human_research_center','human_revive','human_savage','human_savage_melee','human_scattergun','human_siege','human_sniperbow' ,'human_stronghold','human_stronghold2','human_stronghold3','human_worker','infirmary','lumber_pile_2500','lumber_pile_2500_stand','lumber_p ile_7500','lumber_pile_15000_stand','mana_stone','npc_bearloth','npc_berserker','npc_boulder','npc_buffalo_plains','npc_buffalo_snow','npc_b uffalo_waypoint','npc_chiprel','npc_gas','npc_gerkat','npc_hornman','npc_hunchedbeast','npc_kongor','npc_lucy','npc_macaque','npc_mercenary' ,'npc_monkit','npc_mudent','npc_oschore','npc_panda','npc_ronin','npc_shrull','npc_skeleton_guard','npc_skeleton_worker','npc_terror','npc_z izard','pickup_test','pot_explode','pot_tumble','redstone_mine','redstone_mine_small','ruins_frontgate','sawmill','sawmill_small','spawnflag ','spire_weapon','stables','wall_prop','wiskeygulch_bridge']
|
|
| |
|